nyinköpt!

Hej! När jag och min familj var i Ullared hittade jag en del fint och några saker som jag är extra nöjd med tänkte jag visa nu:

till bloggen 2016 167.jpg

Jag har så länge velat ha en sådan lampa med lampfot!!

 till bloggen 2016 166

lite suddig bild men en väldigt fin buddha!

till bloggen 2016 165

Jag har verkligen fastnat för buddhor, så söta!

till bloggen 2016 162

& även en bohemisk mugg & skål som jag älskar!

Det finns ändå en del fint på Ullared/Gekås om man verkligen letar(:

∇ ∇ ∇

Kommentera

