off shoulder!

något som är väldigt populärt just nu & som jag tror kommer vara väldigt populärt nu under våren och sommaren är off-shoulder tröjor. Två som jag jättegärna vill köpa kommer från  boohoo.com & ser ut såhär:

dzz91202_ms.jpg azz16152_red_xl

De är ganska simpla men man kan styla upp dem med smycken osv, & bara det att man ser axlarna gör väldigt mycket till den färdiga outfiten sen:)

1008 1007

Den här tröjan är ifrån Bikbok (dock en gammal modell tror jag) & jag älskar den! Dels för att den är off-shoulder men oxå för att den har ett så fint mönster som gör väldigt mycket!!

Så satsa på en off-shoulder tröja i vår så tror jag att det kommer bli superbra;)

∇ ∇ ∇

Kommentera

