usa 2015 del 2

Nu kommer del 2 av min USA-resa! Efter att vi lämnat Washington DC efter några väldigt härliga dagar åkte vi tillbaka upp mot New York!! Staden som aldrig sover, ja vad finns det att säga? ALLT! Helt klart den mest pulserande & levande stad jag besökt. Vi var i New York i ca 6 dagar & hann göra (& äta en hel del!) Jag kommer klippa in massa bilder på hur det var och såg ut:)

till bloggen 2016 040 till bloggen 2016 066 till bloggen 2016 063 till bloggen 2016 086 till bloggen 2016 087 till bloggen 2016 097 till bloggen 2016 094 Processed with VSCOcam with c1 preset

De här bilderna får mig att längta tillbaka så mycket, kolla bara på pizzan som vi åt på Lombardis New Yorks äldsta pizzera. & den godaste avokado!!hamburgaren… Vi var också och såg en Yankees basebollmatch, vilket jag inte trodde jag skulle gilla så mycket eftersom att jag inte vet hur baseboll går till. Men det var faktiskt väldigt roligt att se och inte minst hur stämning var i arenan! Hit ska jag definitivt åka tillbaka flera gånger i mitt liv, & då kanske med kompisar den gången:)

∇ ∇ ∇

Kommentera

